נטע ליבנה עיצוב תכשיטים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • נטע ליבנה עיצוב תכשיטים

    ברוכה הבאה לאתר שלי בארגון "עסקים עושים עסקים". כאן נוכל להתחבר יחד ליצירה ולאמנות ובעצם לעצמך.

    העיסוק שלי בתכשיטים, באומנות, בעיצוב ובאופנה הגיע תמיד מתוך תשוקה ומשיכה לתחום. ניסיתי לאורך החיים לעסוק בתחומים יותר ”רציניים“, אבל תמיד חזרתי לאהבה הראשונה שלי: יצירה, צבעוניות, יופי - והיא גם זו אשר בתקופות הקשות בחיי סייעה לי להגיע לריפוי והקלה.

    אני עוסקת באמנות עיצוב תכשיטים כבר למעלה מ-13 שנה. ההגדרה ’אומנות‘ איננה טעות, כי אני מאמינה, שיצירה היא משהו שבוקע מתוכך בתשוקה אדירה ולכן, כל תכשיט שלי הוא תוצאה של מחשבה, וחיבור עמוק למשהו אישי ונשי שאני בוחרת להעניק לך.

    אני כאן כדי לחבר - לחבר אותך ליצירה, לאומנות. לחבר אותך לעצמך אל האישה הפנימית שאת אוהבת. התפקיד של היצירה שלי הוא לבסס, להעמיק ולשמר את הקשר הזה, בין אישה לבין עצמה, בין אישה לבין אהבותיה.

    התשוקה שלי היא לעזור לנשים להתחבר לאהבה הפנימית שלהן כלפי עצמן. למצוא בתוך עצמן את היופי ולהוציא אותו החוצה אל העולם. אני מאמינה בחיבור בין הגוף לנפש, בין החיצוניות לפנימיות ואני מלאה בתשוקה ”לקשט“ את החיים ביופי, בצבעוניות ביצירתיות ובביטוי עצמי

    אני מזמינה אותך להכנס לעולמי, לקחת בו חלק, להגיב, לשאול, לבקר וכמובן גם לשתף....

    שלך, נטע ליבנה

     

    כיום נמכרים התכשיטים הייחודיים שלי באתר www.netalivne.com , באמצעות דף הפייסבוק neta livne jewelry design ובאירועים שונים בהזמנה מראש. אשמח שתכנסו לדף הפייסבוק שלי ולאתר ותמצאו את התכשיט שמדבר ללבכם יותר מכל...
    שלכם באהבה
    נטע


     
BizMakeBiz פותח ע"י